Dane to Twój najcenniejszy zasób.
Zadbaj o ich ochronę z Safeticą.

Safetica chroni przed wyciekiem danych Twoich klientów na zewnątrz firmowej sieci.

80% firm w ostatnim roku doświadczyło incydentu związanego z bezpieczeństwem swojej sieci. Średni koszt naruszenia bezpieczeństwa danych to 4 miliony dolarów. 2/3 małych firm upada do 6 miesięcy od dużego wycieku danych.

Z rozwiązaniem Safetica żadne z powyższych nie grozi Twojej firmie.

Dzięki Safetice Twoja własność pozostaje wyłącznie Twoja

Safetica to intuicyjne rozwiązanie do ochrony przed utratą danych (DLP – Data Loss Prevention). Produkt przeprowadza audyty bezpieczeństwa, chroni wrażliwe dane przed „opuszczeniem” firmowej sieci i daje Ci wgląd w aktywności pracowników na firmowych urządzeniach.Wdrożenie rozwiązania jest proste i nie zajmuje dużo czasu, udowadniając, że kompleksowa ochrona danych może być dostępna błyskawicznie.

Safetica dostarczy Ci następujących informacji:

Jakie dane wyciekają z Twojej firmy

Kto operował poufnymi danymi bez pozwolenia

Gdzie pojawiają się przypadki niezgodności z przepisami

Które dokumenty firmowe były drukowane niepotrzebnie

Jakie licencje zakupionych programów nie są używane

Safetica oferuje również:

Audyt bezpieczeństwa Twojej organizacji

Automatyczne powiadomienia o niepożądanych działaniach

Edukacja pracowników i zapobieganie przypadkowym wyciekom danych

Miesięczne raporty prosto na Twoją skrzynkę mailową

Dostęp online do logów

Ochrona danych

Ustawianie jasnych reguł bezpieczeństwa oraz edukowanie użytkowników

Twoja firma pracuje wykorzystując informacje. Jeśli te wyciekną, Twoja firma może ponieść straty finansowe i wizerunkowe, tracąc równocześnie przewagę konkurencyjną.

Jakie są najważniejsze dane Twojej firmy?

Osobiste dane identyfikacyjne

Kontrakty

Dane sprzedażowe

Dokumenty projektowe

Know-how

Dane klientów

Plany i strategie

Kontrolę nad danymi możesz stracić na wiele sposobów

Wysłałeś wiadomość do złego adresata? Zgubiłeś dysk USB? Wycieki danych mogą być zupełnie przypadkowe, ale zdarza się, że ktoś im w tym pomaga. Wystarczy jeden niezadowolony pracownik, by kradzież wrażliwych danych zagroziła stabilności Twojego biznesu.

E-mail

Załączniki

Poczta webowa

Klient e-mail

Chmura

Box

Dropbox

Google Disk

OneDrive

Sprzęt

Dyski USB

Karty pamięci

Internet

Sieć

p2p

FTP

torrent

Media

CD / DVD / Blu-ray

Druk

Urządzenia mobilne

Smartfon

Tablet

Laptop

Media społecznościowe

Facebook

Twitter

Google+

IM

Schowek

Drag&Drop

Zrzut ekranu

Ctrl+C / Ctrl+V

Lista reguł bezpieczeństwa to za mało

Potrzebujesz narzędzia do ochrony danych zgodnego z politykami bezpieczeństwa Twojej firmy, które zagwarantuje ich realizację i zapewni Ci transparentny proces pracy z danymi.

Z rozwiązaniem DLP firmy Safetica:

Architektura

Komputery, laptopy, telefony i tablety z klientem Safetica

Serwery i baza danych

Widok ustawień

Aplikacja kliencka (możliwa do ukrycia przed użytkownikiem) reguluje aktywność na  firmowych urządzeniach ustalonymi politykami bezpieczeństwa.

Po podłączeniu do sieci, dane z komputerów w tej sieci są automatycznie przesyłane na serwer.

Przejrzysty wgląd we wszystkie zebrane informacje z możliwością zmiany ustawień.

Safetica ochroni Cię przed wyciekiem danych

Safetica wykryje każdą próbę operowania chronionymi danymi w niepożądany sposób. W zależności od Twoich ustawień, Safetica może zablokować ryzykowną aktywność, powiadomić administratora lub przypomnieć pracownikowi o potencjalnym naruszeniu polityki bezpieczeństwa. Kiedy potrzebujesz zabrać wrażliwy dokument poza firmę (np. na dysku USB) Safetica dopilnuje, by nośnik był zaszyfrowany, a zapisane na nim dane chronione przed niepowołanym dostępem w razie utraty lub kradzieży nośnika. Safetica gwarantuje, że Twoja własność pozostanie Twoją własnością.

Dowiedz się więcej na temat produktów Safetica

Safetica to rozwiązanie DLP (Data Loss Prevention) nowej generacji, pozwalające łatwo wykrywać zagrożenia bezpieczeństwa Twoich wrażliwych danych. Proste we wdrożeniu, błyskawicznie chroni firmową sieć przed wyciekami kluczowych informacji.

Więcej…

Szczegółowa analiza incydentów bezpieczeństwa i procesów w twojej firmie. Wykrywa ukryte zagrożenia, szybko i łatwo.

Więcej…

Narzędzie Mobile Device Management (MDM) firmy Safetica zwiększa bezpieczeństwo danych, przechowywanych na urządzeniach mobilnych i pomaga Ci monitorować i zarządzać firmowymi urządzeniami z jednej lokalizacji.

Więcej…

Funkcje kontrolne w systemie operacyjnym macOS pozwalają na pełniejszy przegląd działań w Twojej organizacji. Produkty Safetica dają możliwość objęcia kontrolą wszystkich obszarów Twojej firmy.

Więcej…